Monday 10 December 2012

 hey semuaaa ^_^ 

haaaa~ hari ni aku nak story skit ,
grrr , mmg tak d sngke2 aku akn trauma dgn "DURIAN"
nak tau kenapa ??????
haaaaa~ 


mcm ni , bapak aku bru jeaa balik dr kerja dlm pkul 6 lebih mcm tuu lahh kan ,
then lepas sembahyang magrib ,
my dad offer durian ,
tp aku tak bgon2 lagi nak melantak durian ,
cuz what ? aku tgah syok tgk CINTA BERSEMI DI PUTIH ABU2 >.<
ade rizky nazar tuu ^^ "HENSEM"
haaaaaa~
then , bile dah habes story tuu ,
aku dgn semangat nyaa pegy dapur basuh2 tangan n ready nak melantak durian *fav aku*
my mom said "kau amek wrne yg mcm kunyit tu"
dgn semangat nyaa nak makan ,
aku pun amek lahhhh dgn penuh kegembiraan "haha"
TUP TUP :O
jeng jeng jeng ....


aku ternampak "MR.X" dekat durian tuu , 
time tuu aku dah gigit durian tuu , 
but belum telan lagi ,
dgn segera nyaa aku keluar kan balik durian tuu ,
then buang , n aku muntah kan balek "even tak sempat telan td"
ohhh NO ! 
sungguh tak di jangka kan --'
amat menggelikan weyy !!
tak pernah2 aku kene cem gini --'
APEKAH ?? :O

lepas dr kejadian tuu ,
aku trus pegi solat ..
ttbe badan aku trse panas & sepanas nyaaa :'O
ini semuaa gare2 "MR.X"
apa ni !!!!

strt dr sekarang aku takkan pernah lagi nak sentuh "DURIAN"
even tuu salah satu fav aku ,
dulu kalau nmpk durian perghhh tak egad dunia nak makan ..
skrg , smpai bilaaa2 aku takkan pernah nak makan "DURIAN" lagi ,
kalau boleh aku nak lari kalau nmpk durian >.<
ouchhhhhhh >.<
oke lahhh tuu jeaa aku nak story tuk hari ni >.<
aku tak larat 
now i need some rest >.<'
byee & assalamualaikum ^_^'




tak larat nak tengok durian lagi ! >.<
AKU TRAUMA !! O.o'